Thursday, December 31, 2009

TAHUN BARU


Salam buat pembaca blog ku semua...semoga kalian berada dalam keadaan sihat sejahtera dan sentiasa berada di bawah payung lindunganNya. Amin..Esok bermulala tahun baru 2010, bermakna umur makin meningkat...tapi amalan mcm mana?ermmm...sempena tahun baru ini, mesti ramai kan yang berazam untuk mengubah kehidupan mereka menjadi lebih indah berbanding tahun-tahun sebelumnya...so, apa azam tahun baru anda?kalu kita dgr mcm2 org berazam kan.. nak jadi baikla, jadi kayala, nak kahwinla, bina kehidupan baru dan mcm2 lagila.... bagi aku lak, azam tahun baru aku mungkin aku ingin melupakan kenangan pahit yang berlaku pada tahun 2009. Pahit sangat ke? mungkin yer dan mungkin tidak tp bolehkah aku melupakannya? Ntahla...susah untuk dirungkaikan...namun aku berharap sangat semoga aku dapat bina kehidupan baru yang bakal disulami dan dihiasi pewangi2 dan sentiasa di bawah rahmat kasih sayang Ilahi...Insyaallah dan semoga apa yang tidak tercapai pada tahun lepas dapat dipenuhi pada tahun yang bakal menjelma tidak lama lagi. Hanya beberapa jam sahaja...semoga impian ku bakal terlaksana...waallahualam...

0 comments:

 
AWEK JIWANG KARAT.... Copyright © 2009 Blogger Template Designed by Bie Blogger Template