Saturday, June 19, 2010

Ermmmm....

Sudah lama rasanya aku tidak meluahkan rasa di sini...bukannya terlalu sibuk pun tapi memandangkan internet skunk xdelah selaju dulu so ssh gak utk aku meluahkan isi hati di sini... rindu rasanya ngan teman2 blogger..hidup aku xdela seistimewa mana cuma berbanding dl aku rasakan ianya cukup bermakna...bermakna ke???hehehehe..ntahla..hanya diri ini yang mengerti..namun ntah perkhabaran apa yang menggangguku hinggakan membuatkan aku resah sebegini...sejak dari hari itu dan saat itu, bermacam2 benda yang ku pkkan...aku pun xtaula kenapa...adakah aku sendiri yang salah faham ngan situasi itu???kalu aku yang salah faham, cubalah sedarkan aku...jangan jadikan aku penunggu yang sia2...penantianku akan membuatkan lagi moodku bertambah kacau...si dia pun leh buat xtau apa yang aku rasa...sedarkah dia bahawa temannya ini berada dalam gundah gulana?sedarkah dia bahawa aku menanti perkhabaran darinya??sedarkah dia bahawa aku terlalu merinduinya???sedarkah dia bahawa aku ingin menanti penjelasan darinya??ya Allah napela si pengacau daun tu wujud dalam situasi mcm ni..apa yang dia mahukan sebenarnya atau pun aku yang tersilap tafsir...apa yang patut aku buat???aku buntu seribu bahasa...........

0 comments:

 
AWEK JIWANG KARAT.... Copyright © 2009 Blogger Template Designed by Bie Blogger Template