Thursday, January 14, 2010

bILa Aku SeraBut

ermmm...memang tensen sgt hari ni...byk benda perlu buat..nak last minute plak tu..tp alhamdulillah semuanya dah beres...cuma aku serabut sgt3333333333...xtaula nape...so bila aku dh mula serabut, aku akan pasang lagu dan dgr kuat22222...biar pecah telinga..he he he..lagu yg paling suka dgr mestila lagu jiwang-jiwang..tp bila dgr lagu tu, air mata plak bergenang...biasalah teringatkan kisah lama..yang xmungkin dapat aku lupakan sampai bila222222...aku paling suka dgr lagu "batas waktu"...sangat best!!!..liriknya pun best...nila sebahagian liriknya:
dalam waktu aku menunggu
walau lelah akan ku tunggu
dalam hari aku menanti
setiap langkah yang aku cri..........

tetapi sanggupkah aku menunggu lagi???????cukupla setakat ini...aku perlu juga mencari kebahagiaan yang hakiki...mungkin bukan sekarang...sinar tetap ada namun cepat atau lambat sahaja...Amin..

0 comments:

 
AWEK JIWANG KARAT.... Copyright © 2009 Blogger Template Designed by Bie Blogger Template