Thursday, January 14, 2010

sUka-suKi kaT oFiss...

nila kak ema...(sori erk kak..amik pic tgh makan...he he he)..ni jugak yg plg bek ngan aku...kite org selalu bersama ke mana2 sahaja...aku, kak ema, kak ct, kak za, kak mah, ma (xde dlm ni) dan also kak zah (juga xde dlm gambar...he he he...)
kalu nk tahu nila akak yang suka melawa kat ofis...he he he...walaupun dh jadi mak org, badan tetap maintain slim..biasala jaga badan beb...always happy n ceria...ratu ketawa after kak nani...ha ha ha..
nila kak mah...aku kerja ngan diala..kite org ni sekepalala jugak...diala tmpt aku mengadu...diala jua tmpt aku bergaduh..ha ha ha..gaduh2 manja je....tempat mengumpat pun yer jugak ni...he he he
nila kak ct aku...diala juga tmpt aku meluahkan perasaan wlpn diri sendiri pun menimbun masalah..tapi dia ttp menjadi pendengar setia...i luv u kak...(mcm byk masalah je aku kat ofis tu)
inilah akak yang paling memahami diri ku dan dia jugala alwayz be with me time susah dan senang..orangya begitu ceria dan selalu ketawa...nampak muda kan walaupun umur dah menjangkau 40-an...he he he...aku cayang dia...diala tempat aku meluahkan masalah...tq 4 understanding me kak nani..without u, i'm so lonely when dok kat ofis tu...hu hu hu..

tanpa diorang siapala aku erk...namun aku tetap aku...perjuangan masih diteruskan...ha ha ha perjuangan apa tu? aku pun xtaula...he he he...but u all can make me smile!!!!!!!!! (aku juga close ngan cousin aku...juga xde dlm gambar..dia byk bagi nasihat tentang apa sahaja..aku hargai segala apa yang diberikan kepadaku...)

tapi mana gambar tuan punya blog ni????????ha ha ha ha

0 comments:

 
AWEK JIWANG KARAT.... Copyright © 2009 Blogger Template Designed by Bie Blogger Template